Bel ons
NL
BE
085 - 732 5999
03 / 500 9417

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?



Onze producten worden met de grootste zorg verwerkt en geleverd. Ze worden op maat, speciaal voor jou gemaakt. Toch is het altijd mogelijk dat er iets misgaat of dat je niet tevreden bent. In die gevallen zoeken we altijd naar een passende oplossing.

Mocht je een klacht hebben, neem dan direct telefonisch of per mail contact met ons op om je klacht kenbaar te maken. Omdat we op maat producten leveren is het belangrijk dat we je klacht goed kunnen beoordelen. Daarom vragen we je foto’s te maken van de door ons geleverde producten. Klachten worden zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je kunt ervan uitgaan dat je binnen 3 werkdagen een reactie van ons hebt ontvangen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.